فصل دوم سریال اینترنتی نفوذ

خبرگزاری تسنیم: فصل دوم اولین سریال اینترنتی ایران با نام “نفوذ” به کارگردانی آرش تیمورنژاد با امکانات و عوامل حرفه‌ای تولید شده و از امروز ۲۹ دی ماه مصادف با ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برای دانلود رایگان بر روی وب سایت این فیلم قرار می‌گیرد.

آغاز پخش فصل دوم سریال اینترنتی «نفوذ»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل دوم اولین سریال اینترنتی ایران با عنوان «نفوذ»  با امکانات و عوامل کاملا حرفه ای تولید شده و از امروز 29 دی ماه مصادف با ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برای دانلود رایگان بر روی وب سایت www.3rial.tv  قرار می‌گیرد.

داستان این فصل در ادامه فصل قبل بوده و مبحث جوانان و اینترنت در کنار ماجرایی تروریستی که امنیت فضای مجازی کشور را به مخاطره می‌اندازد در قالبی نو و جذاب به تصویر کشیده است.

گارگردانی این سریال توسط آرش تیمورنژاد انجام پذیرفته و بازیگرانی چون : نفیسه روشن، علیرام نورایی، پندار اکبری، روشنک عجمیان، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، کاوه آهنگر، محمود مقامی و آزاده ریاضی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فصل دوم سریال نفوذ در 12 قسمت 10 دقیقه‌ای طراحی شده و روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته قسمتهای جدید آن بر روی اینترنت قابل مشاهده است. گالری تصاویر، پشت صحنه، مسابقه، اخبار و نظرات از دیگر بخشهای آماده سازی شده بر روی این وب سایت است.

تهیه کنندگی سریال نفوذ را موسسه فرهنگی رسانه‌ای آفتاب بر عهده داشته و بهاران فیلم مجری طرح آن بوده است.

فصل اول این سریال بیش از یک میلیون بازدید کننده بر روی سایت خود داشته و حدود 200 سایت فارسی زبان دیگر نیز نفوذ را برای دانلود در صفحه اصلی خود قرار داده‌اند.

عوامل اصلی فصل دوم سریال اینترنتی  نفوذ  عبارتند از: نویسنده و کارگردان: آرش تیمورنژاد، جانشین تهیه: امیر عطرچی، مدیر تولید: وحید مشاری،  برنامه ریز: ولی اویسی، دستیار کارگردان: مریم یاوری، منشی صحنه: علی علمی نیا، عکاس: اعظم صباغ، مدیر نور و تصویر: هادی شلالوند، مدیرصدا: امیر نوبخت، تدوین: آرش تیمورنژاد، مدیر جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح چهره پردازی: اشکان وثوقی، آهنگساز: امید رهبران، میکس صدا: آرش پاکزاد، خواننده تیتراژ: روزبه نعمت الهی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: علی علمی‌نیا، تیتراژ : مهیار اردکانی،  طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، صدا گذار: پریا کیوانفر،  مدیر تدارکات: رامین بهزادی، روابط عمومی: الهام عبادتی.

https://www.tasnimnews.com

https://snn.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *