تبلیغات و بازاریابی محتوای دیجیتال

تبلیغات یک راه ارتباط بازاریابی است که از یک پیام آزاد با حمایت مالی و غیر شخصی ، برای تبلیغ یا فروش یک محصول ، خدمات یا ایده استفاده می کند. حامیان تبلیغات معمولاً مشاغلی هستند که مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند.
تبلیغات از روابط عمومی متمایز است به این دلیل که شرکت یا سازمانی که سفارش تبلیغات می دهند به کمک طراح و سازنده آن پیام تبلیغات را کنترل و مهندسی می کنند.

بازاریابی محتوای دیجیتال نوعی بازاریابی است که بر ایجاد ، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدفمند بصورت آنلاین متمرکز است.
“ایده اصلی در بازاریابی محتوا این است که یک برند تجاری باید چیزی ارزشمند را به دست آورد تا بتواند چیزی ارزشمند را ارائه دهد.” جیمز اوبراین
بازاریابی محتوا شامل فروش مستقیم نمی شود. در عوض ، با صداقت و سیاست های درست به تولید محتواهایی میپردازد که باعث جلب اعتماد مخاطبان میشود و با جمع آوردی بازخورد آنها به پیش بینی و برآوردن نیاز مخاطبان موجود متکی است. البته لازم به ذکر است این امر باید به طور مداوم به روز شود و به آن افزوده شود تا بر رفتار مشتریان تأثیر بگذارد.
بازاریابی محتوای اغلب توسط مشاغل به منظور دست یابی به اهداف زیر استفاده می شود:
– جلب توجه و بازارسازی
– گسترش مخاطبین و مشتریان
– افزایش فروش آنلاین
– افزایش آگاهی یا اعتبار برند
– ایجاد یک انجمن آنلاین از کاربران

مشتریان مهیار اردکانی شامل موارد زیر هستند:

| کمیسیون ملی یونسکو ایران |
|بنیاد سینمایی فارابی | جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان | جشنواره فیلم رشد|
| شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی | وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور |
| سازمان شهرداری تهران | سازمان شهرداری کرج |
| صندوق اعتباری هنر | سازمان تامین اجتماعی | کارخانه ماموت – اسکانیا |
| گروه صنایع غذایی نادری | محصولاتThe Peaceful World | محصولات رشد |
| بانک صادرات | بانک آینده | بانک ملت |
|مارینا کیش | سلتون | رنوزیت | رپیسا | ورلد کالر| کی اند دی | ایران نوید | جزیره |
| مانیدا123 | فروشگاه های زنجیره ای رفاه | ایران اکسپو | ایران مجری | تتراپک |
کانون فیلم رشد | خودرو نما | کفش کتانی سوگند | چسب رازی | وینتک | نمایشگاه تخصصی ISS |
شرکت داروویی عبیدی Magne B6 | پترو شیمی شمال اصفهان | نیوست | دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی | …